11/22/2017

OSOBNÍČEK - Radovat se z maličkostí..

Ahojky!

Už asi každý, kdo mě nějakou tu dobu zná ví, že miluji přírodu a jsem bojovníkem za její ochranu.
Milovník přírody, jako jsem já, si vždycky najde nějakou chvíli, aby někam zašel a ten svůj kousek přírody si našel - třeba i ve městě!
Pokud pravidelně čtete mé články a kontrolujete mé sociální sítě (které poslední dobou zanedbávám, já vím, ale na instagram se snažím něco dávat), tak jisto jistě víte, že každý všední den dojíždím za studiem do Brna. Jsem ten typ člověka, který nevydrží sedět na jednom místě a pořád musí něco dělat a někde být, takže často o volných hodinách brouzdám uličkami Brna. Strašně miluju ty zapadlé malé uličky plné starých domů, mají totiž svůj příběh, kouzlo, půvab... Nevím proč, ale přesně tyhle věci mě dojímají. Nepotřebuju miliony, šperky, drahé oblečení ani nic podobného, jediné co potřebuji ke štěstí je ukryto v těch nejvšednějších a nejprostších věcech.
Stovky lidí projdou denně stejnou uličkou, jakou jsem procházela já dnes, jenže dnešní uspěchaná doba holt všechny ovlivňuje natolik, že nejsme schopní plně vnímat svět kolem nás a radovat se z maličkostí.
Většina lidí ráno vstává s odporem a nechutenstvím, s pocitem, že vstávají, protože musí do školy, do práce... Já kupříkladu dnes ráno vstala s pocitem, že mě čeká nový den, kdy můžu zažít něco nového, něco nového vidět, prožít,... a nedokážete si představit, moje nadšení, když jsem vyšla z domu  zjistila jsem že sněží! Spousta lidí to brala jako překážku, chodili s deštníky, stěžovali si na škaredé počasí, ale já se ptám, proč si takhle hned po ránu kazit celý den? Vždyť co je na tom tak špatného? Jako malí jsme přeci sníh milovali a vždy jsme s napětím čekali, kdy konečně začne sněžit, kdy se tedy stalo, že nám to najednou vadí?
Zkuste jednou nespěchat po cestě do práce, do školy nebo kamkoliv jinam. Zkuste pro jednou nejet hromadnou dopravou a projít se pěšky. Zkuste si alespoň jedenkrát pořádně všímat cesty, kterou byste již dávno měli důvěrně znát, možná totiž zjistíte, že vám spousta maličkostí uniká a ty maličkosti jsou většinou to nejdůležitější!

Mějte pěkný a šťastný den a hlavně si všímejte maličkostí a radujte se z nich, protože každý den, je něčím výjimečný! Každý den nám stojí za to radovat se!

s ♥ vaše Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat